Юджин Опубліковано: 28 серпня 2021 Скарга Поділитись Опубліковано: 28 серпня 2021 Здесь можете задавать общие вопросы, касающиеся качества работы услуг цифрового и аналогового ТВ. При описании проблемы, опишите подробно через какую технологию просматриваете (аналоговое или цифровое), сколько телевизоров у Вас и на всех ли телевизорах наблюдается проблема. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
football2 Опубліковано: 11 вересня 2021 Скарга Поділитись Опубліковано: 11 вересня 2021 Почему со вчерашнего вечера не работает на DVB-C канал "Прямой"? На IPTV тоже какое-то время не работал, теперь работает. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
EvgeniyTeemo Опубліковано: 11 вересня 2021 Скарга Поділитись Опубліковано: 11 вересня 2021 6 часов назад, football2 сказал: Почему со вчерашнего вечера не работает на DVB-C канал "Прямой"? На IPTV тоже какое-то время не работал, теперь работает. Здравствуйте! Фиксируем неполадку с трансляцией "Прямого" по технологии DVBC. Передали информацию в отдел телевидения, ориентровочные сроки устранения - понедельник середина дня. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
LifeLover Опубліковано: 5 лютого 2022 Скарга Поділитись Опубліковано: 5 лютого 2022 Сьогодні, 05.02.2022 р. зник сигнал телебачення. На усіх телевізорах йдуть прешкоди (жоден канал не працює), я спочатку написав у телеграмі про це повідомлення (Maxnet support), жодної реакції немає! Після цього замовив зворотній зв'язок. Мені подзвонили але адекватного вирішення проблеми так і не запропонували. Запропонували виклик майстра на !11.02.2022 р.!, тобто я та моя родина маємо чекати майже тиждень поки несправність з боку Макснету виправлять? Що це за справи? Що це за відношення до клієнта? P.S. Аналогове ТБ, на усіх телевізорах перешкоди. Ще напишу про якість обслуговування менеджера, що подзвонив - 2/5, на більше він не заслуговує! Якісною техпідтримкою тут і не пахне. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
IG0R Опубліковано: 5 лютого 2022 Скарга Поділитись Опубліковано: 5 лютого 2022 2 часа назад, LifeLover сказал: Сьогодні, 05.02.2022 р. зник сигнал телебачення. На усіх телевізорах йдуть прешкоди (жоден канал не працює), я спочатку написав у телеграмі про це повідомлення (Maxnet support), жодної реакції немає! Після цього замовив зворотній зв'язок. Мені подзвонили але адекватного вирішення проблеми так і не запропонували. Запропонували виклик майстра на !11.02.2022 р.!, тобто я та моя родина маємо чекати майже тиждень поки несправність з боку Макснету виправлять? Що це за справи? Що це за відношення до клієнта? P.S. Аналогове ТБ, на усіх телевізорах перешкоди. Ще напишу про якість обслуговування менеджера, що подзвонив - 2/5, на більше він не заслуговує! Якісною техпідтримкою тут і не пахне. Доброго дня, за цією адресою виявленно пошкодження нашого обладнання. Відновлення заплановано на 06.02.22 р. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
LifeLover Опубліковано: 5 лютого 2022 Скарга Поділитись Опубліковано: 5 лютого 2022 2 часа назад, IG0R сказал: Доброго дня, за цією адресою виявленно пошкодження нашого обладнання. Відновлення заплановано на 06.02.22 р. Якщо це правда, то це вже щось, бо сьогодні спробував пізніше IPTV запустити на комп'ютері і та ж сама ситуація! Жоден канал не завантажується!, хоча буквально 2 дні тому дивився ТБ на комп'ютері через VLC. Що у вас там відбувається? Забули заплатити за можливість транслювати телебачення абонентам? Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
LifeLover Опубліковано: 5 лютого 2022 Скарга Поділитись Опубліковано: 5 лютого 2022 Що ж від моменту відключення і до моменту коли телебачення знову запрацює доведеться мені писати заяву на перерахунок за те, що ненадали послугу. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Constantino Опубліковано: 5 лютого 2022 Скарга Поділитись Опубліковано: 5 лютого 2022 2 часа назад, LifeLover сказал: Що ж від моменту відключення і до моменту коли телебачення знову запрацює доведеться мені писати заяву на перерахунок за те, що ненадали послугу. Доброго дня Раніше iptv працювало у тестовому режимі, до впровадження maxnet web-tv. Наразі тестування закінчено, і ми надаємо телебачення за технологією Web-TV. Web-tv можна переглядати виключно на платформах Android або IOS (телефони, планшети, телевізори Андроїд або Андроїд приставки). Одночасно переглядати webtv можна на 3х пристроях одночасно. Щоб користуватися web-tv - необхідно спочатку змінити тарифний план і лише після цього встановлювати програму для webtv. Це можна зробити через оператора, вказавши особовий рахунок. Ви можете змінити тарифний план на: Лайт-інтернет+webtv до 200мб/с (250грн/м) Смарт-інтерне+webtv до 300мб/с (280грн/м) Мега-інтернет+webtv до 1000мб/с (345грн/м) Різниця між тарифами у процентному перерахунку повернеться Вам на рахунок. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
puz Опубліковано: 21 лютого 2022 Скарга Поділитись Опубліковано: 21 лютого 2022 Добрый день. Ак.Павлова 148 не работает кабельное 7 каналов работает на остальных зависшие картинки Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Constantino Опубліковано: 21 лютого 2022 Скарга Поділитись Опубліковано: 21 лютого 2022 30 минут назад, puz сказал: Добрый день. Ак.Павлова 148 не работает кабельное 7 каналов работает на остальных зависшие картинки Добрый день. На данный момент по услуге телевидения наблюдается общая неисправность, ориентировочное время устранения до конца рабочего дня. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
raz Опубліковано: 21 лютого 2022 Скарга Поділитись Опубліковано: 21 лютого 2022 1 час назад, Constantino сказал: Добрый день. На данный момент по услуге телевидения наблюдается общая неисправность, ориентировочное время устранения до конца рабочего дня. уже 17-44 времени тв отсутствует. У Вас когда рабочий день заканчивается? Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Rusobyte Опубліковано: 22 лютого 2022 Скарга Поділитись Опубліковано: 22 лютого 2022 21.02.2022 в 17:45, raz сказал: уже 17-44 времени тв отсутствует. У Вас когда рабочий день заканчивается? Доброе вечер, вышло из строя узловое оборудование, услуга была восстановлена ориентировочно в 19:00 21.02.2022. Приносим извинения за временные неудобства. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
raz Опубліковано: 26 лютого 2022 Скарга Поділитись Опубліковано: 26 лютого 2022 лc 38604 Полностью пропало тв Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
sergeo60 Опубліковано: 26 лютого 2022 Скарга Поділитись Опубліковано: 26 лютого 2022 4 часа назад, raz сказал: лc 38604 Полностью пропало тв Шановні абоненти “Макснет”! ️Увага! Зараз тимчасово відсутній доступ до наших послуг у наступних районах міста: Салтівка, Шишківка, Рогань, Горизонт, Жуковського, Журавлівка. У приватному секторі: Немишля, Новозахідний, Фрунзе, Кірова, Куліничі, Велика Данилівка, Східний, Шевченки, Салтівські Селища. Через проведення робіт з відновлення електропостачання. Як тільки ці роботи будуть закінчені, ми відновимо інтернет-з'єднання. Дякуємо за розуміння, команда “Макснет”. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Рекомендовані повідомлення
Приєднуйтесь до обговорення
Ви можете опублікувати повідомлення зараз, а зареєструватися пізніше. Якщо у вас є акаунт, увійдіть в нього для написання від свого імені.