Перейти к публикации
Форум компании ООО «МАКСНЕТ»

Внедрение протокола IPv6


paparazzi

Рекомендованные сообщения

Я разочарован технической поддержкой. За месяц никто не позвонил, результата проведения работ нет (потому что их не было). IPv6 естественно недоступен.

  • Нравится 1
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

В 15.07.2019 в 20:13, abuse сказал:

Я разочарован технической поддержкой. За месяц никто не позвонил, результата проведения работ нет (потому что их не было). IPv6 естественно недоступен.

Здравствуйте, оборудование действительно заменили, и услуга доступа через IPv6 должна работать. Информация о том что услуга не заработала передана системным администраторам, по ответу мы Вам сообщим результат.

  • Нравится 1
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Здравствуйте!

А для договора 23342 можно сделать проверку оборудования и, если тест не проходит, сделать заявку на замену. Чтобы услуга получения адреса IPv6 заработала.

  • Нравится 1
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

В 21.07.2019 в 19:23, Slava_D сказал:

Здравствуйте!

А для договора 23342 можно сделать проверку оборудования и, если тест не проходит, сделать заявку на замену. Чтобы услуга получения адреса IPv6 заработала.

Добрий день!

Перевіряємо можливість обладнання, коли буде інформація по обладнанню, представник компанії зв'яжеться з Вами для перевірки роботи IPv6

  • Нравится 1
  • Супер 1
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

4 часа назад, Дарнаил сказал:

Добрий день!

Перевіряємо можливість обладнання, коли буде інформація по обладнанню, представник компанії зв'яжеться з Вами для перевірки роботи IPv6

Дякую

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Добрий вечір!

Мене цікавить таке питання: скільки потрібно часу співробітникам Макснету на таку "важку" перевірку обладнання? 😅

Моє прохання про перевірку було 21-го. Зараз - 29-те. Невжеж цей "тест" такий важкий?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

В 29.07.2019 в 20:07, Slava_D сказал:

Добрий вечір!

Мене цікавить таке питання: скільки потрібно часу співробітникам Макснету на таку "важку" перевірку обладнання? 😅

Моє прохання про перевірку було 21-го. Зараз - 29-те. Невжеж цей "тест" такий важкий?

Доброго дня!

Перевірили інформацію, потрібно, щоб Ви перевірили підключення IPv6, обладнання має отримувати динамічну IP адресу, після перевірки напишіть, будь ласка, результат

  • Нравится 1
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

3 часа назад, Дарнаил сказал:

Доброго дня!

Перевірили інформацію, потрібно, щоб Ви перевірили підключення IPv6, обладнання має отримувати динамічну IP адресу, після перевірки напишіть, будь ласка, результат

Добрий вечір!

Спробував отримати. Налаштування - динамічна IP адреса. Спробував отримати на роутері - не вийшло. Підключив безпосередньо PC через кабель до провайдера - не вийшло.

Відправив Вам листа з тим, що отримав ipconfig /all

  • Нравится 1
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

21 час назад, Slava_D сказал:

Добрий вечір!

Спробував отримати. Налаштування - динамічна IP адреса. Спробував отримати на роутері - не вийшло. Підключив безпосередньо PC через кабель до провайдера - не вийшло.

Відправив Вам листа з тим, що отримав ipconfig /all

Добрий вечір!

Проводимо додаткову діагностику, щойно буде завершенна, представник компанії з Вами зв'яжеться

  • Нравится 2
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Добрий вечір!

Техпідтримка не відповідає ввечері. 🙄 

Сьогодні декілька разів спілкувався з технічним спеціалістом компанії про налаштування IPv6. Ні через роутер, ні безпосередньо через мережеву плату не запрацювало.

Зараз через роутер зв'язок не працює. Спробував підключитись через старий роутер ТпЛинк - теж не працює. Лише через мережеву плату.

До того ж швидкість замість 300 стала 100 мегабіт...

Шановні. Поверніть швидкість

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

3 минуты назад, Slava_D сказал:

Добрий вечір!

Техпідтримка не відповідає ввечері. 🙄 

Сьогодні декілька разів спілкувався з технічним спеціалістом компанії про налаштування IPv6. Ні через роутер, ні безпосередньо через мережеву плату не запрацювало.

Зараз через роутер зв'язок не працює. Спробував підключитись через старий роутер ТпЛинк - теж не працює. Лише через мережеву плату.

До того ж швидкість замість 300 стала 100 мегабіт...

Шановні. Поверніть швидкість

Добрий вечір!

Ближчим часом Вам передзвонить представник компанії

  • Нравится 1
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

47 минут назад, Дарнаил сказал:

Ближчим часом Вам передзвонить представник компанії

Зі швидкістю все владнали. Дякую.😊 Чекаю на IPv6.

  • Нравится 1
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

В 05.06.2019 в 18:02, Дарнаил сказал:

Добрый день!

Подана заявка на проверку оборудования, Вам так же необходимо изменить настройки со статики на динамику.

Вам нужно настроить на роутере получение динамического IP, но нужно делать в телефонном режиме, что бы проверить правильность соединения со стороны оборудования компании. Если желаете, представитель компании свяжется с Вами для проведения настроек.

В 05.06.2019 в 18:13, YuriPet сказал:

Я готов, хоть сейчас...

На жаль, ніхто зі мною так і не зв'язався з цього питання.
З мого боку все зроблено, але IPv6-адресу не отримую.
Може, все таки знайдеться у фахівців МАКСНЕТ час, щоб "розрулити" ситуацію? (мій о/р:
9418)

Он у сусіда все працює:

В 02.08.2019 в 19:08, Slava_D сказал:

Сьогодні все зробили: комп'ютер отримує IPv6 адресу. Дякую! 

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

24 минуты назад, YuriPet сказал:

На жаль, ніхто зі мною так і не зв'язався з цього питання.
З мого боку все зроблено, але IPv6-адресу не отримую.
Може, все таки знайдеться у фахівців МАКСНЕТ час, щоб "розрулити" ситуацію? (мій о/р:
9418)

Он у сусіда все працює:

Доброго дня!

Підкажіть будь ласка, яка IPv6 присвоюється на обладнанні

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

1 час назад, YuriPet сказал:

Ніяка.

Спробуйте підключити компьютер до мережі провайдера напряму и подивіться яку адресу він отримає. Мені здається, що від вас очікують саме ці дані.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

3 часа назад, Slava_D сказал:

Спробуйте підключити компьютер до мережі провайдера напряму и подивіться яку адресу він отримає. Мені здається, що від вас очікують саме ці дані.

ОК, підключив напряму:

Цитата

Ethernet adapter Ethernet:

   Connection-specific DNS Suffix  . : maxnet.ua
   Description . . . . . . . . . . . : Broadcom NetLink (TM) Gigabit Ethernet
   Physical Address. . . . . . . . . : 00-15-E9-42-16-28
   DHCP Enabled. . . . . . . . . . . : Yes
   Autoconfiguration Enabled . . . . : Yes
   IPv6 Address. . . . . . . . . . . : fd67:ae70:36d8:b0::5f5(Preferred)
   Lease Obtained. . . . . . . . . . : 4 серпня 2019 р. 17:36:31
   Lease Expires . . . . . . . . . . : 11 вересня 2155 р. 0:38:15
   Link-local IPv6 Address . . . . . : fe80::4580:1869:90d5:44d9%16(Preferred)
   IPv4 Address. . . . . . . . . . . : 79.171.122.247(Preferred)
   Subnet Mask . . . . . . . . . . . : 255.255.255.240
   Lease Obtained. . . . . . . . . . : 4 серпня 2019 р. 18:00:48
   Lease Expires . . . . . . . . . . : 5 серпня 2019 р. 6:00:48
   Default Gateway . . . . . . . . . : 79.171.122.241
   DHCP Server . . . . . . . . . . . : 79.171.120.17
   DHCPv6 IAID . . . . . . . . . . . : 153098758
   DHCPv6 Client DUID. . . . . . . . : 00-01-00-01-24-D8-A5-C6-00-15-E9-42-16-28
   DNS Servers . . . . . . . . . . . : 79.171.120.1
                                       79.171.120.3
   NetBIOS over Tcpip. . . . . . . . : Enabled

 

Спілкуюся з вашим співробітником у Messenger - поки що безрезультатно... :(

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Добрий вечір!

У мене ще одне питання. Як з'ясувати такий необхідний параметр як IPv6 delegated prefix. Без цього - за роутером пристрої не зможуть отримувати вірні IPv6 адреси.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

1 час назад, YuriPet сказал:

Спілкуюся з вашим співробітником у Messenger - поки що безрезультатно...

Передзонив ваш співробітник - тепер роутер отримує IPv6-адресу с довжиною префіксу /64.
Приєднуюсь до запитання Slava_D — як отримати користувацький делегований префікс IPv6 ?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

31 минуту назад, YuriPet сказал:

Приєднуюсь до запитання

Співробітник, з яким спілкувались у чаті на Facebook, запропонував надіслати листа у техпідтримку по моєму запиту.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Цитата

Your answer is that something isn't working in prefix delegation, and/or your ISP has problems with prefix delegation, such as they are pinning you to the initial /64 you requested and never letting you request a larger prefix, not because they won't give it to you, but because they've put your single /64 into some database that needs to be cleared before you can request a different prefix.

От таку відповідь я отримав на форумі.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Сьогодні з 14:40 до 17:20 спілкувався у Facebook з вашим співробітником.
Після порад "отключите DHCP в LAN" та "вставьте кабель внешней сети в разъем LAN" попросив, щоб мені передзвонив фахівець, на що отримав відповідь: "В связи с занятостью тех.специалиста можем рекомендовать вызов мастера для настройки оборудования".
Дякую за якісну технічну підтримку! 🤬

Я краще повернуся до роботи з IPv6 через тунельного брокера — там таких "проблем", слава Богу, немає.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

3 минуты назад, YuriPet сказал:

Сьогодні з 14:40 до 17:20 спілкувався у Facebook з вашим співробітником.
Після порад "отключите DHCP в LAN" та "вставьте кабель внешней сети в разъем LAN" попросив, щоб мені передзвонив фахівець, на що отримав відповідь: "В связи с занятостью тех.специалиста можем рекомендовать вызов мастера для настройки оборудования".
Дякую за якісну технічну підтримку! 🤬

Я краще повернуся до роботи з IPv6 через тунельного брокера — там таких "проблем", слава Богу, немає.

Доброго дня!

Справа в тому, що з боку обладння компанії IPv6 працює без зауважень, для подальшої перевірки роботи Вашого роутера потрібно, щоб майстер перевірив налаштування на місці. Якщо бажаєте прийняти майстра, будь ласка повідомте. Якщо в процесі перевірки майстром буде виявлено, що несправність з боку компанії виклик майстра буде безкоштовним, якщо несправність буде полягати в настройках роутера, то заявка буде платною 60,00 грн.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

5 минут назад, Дарнаил сказал:

Доброго дня!

І вам доброго дня!
Щоб уникнути непорозумінь з настройками роутера, я підключав ASUS RT-AC58U із "заводською" прошивкою.
Що тут може бути "не так"?

hOvfxLz.jpg

Просто ваше обладнання не надсилає IPv6-PD, а чому — для цього "виклик майстра", думаю, не потрібен.
Достатньо внести відповідні налаштування у вашому обладнанні, яке має без проблем працювати з сертифікованим обладнанням користувачів.

pi60Yvo.jpg

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Гость
Эта тема закрыта для публикации сообщений.
×
×
  • Создать...