abuse Опубліковано: 15 липня 2019 Скарга Поділитись Опубліковано: 15 липня 2019 Я разочарован технической поддержкой. За месяц никто не позвонил, результата проведения работ нет (потому что их не было). IPv6 естественно недоступен. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Дарнаил Опубліковано: 17 липня 2019 Скарга Поділитись Опубліковано: 17 липня 2019 В 15.07.2019 в 20:13, abuse сказал: Я разочарован технической поддержкой. За месяц никто не позвонил, результата проведения работ нет (потому что их не было). IPv6 естественно недоступен. Здравствуйте, оборудование действительно заменили, и услуга доступа через IPv6 должна работать. Информация о том что услуга не заработала передана системным администраторам, по ответу мы Вам сообщим результат. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Slava_D Опубліковано: 21 липня 2019 Скарга Поділитись Опубліковано: 21 липня 2019 Здравствуйте! А для договора 23342 можно сделать проверку оборудования и, если тест не проходит, сделать заявку на замену. Чтобы услуга получения адреса IPv6 заработала. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Дарнаил Опубліковано: 23 липня 2019 Скарга Поділитись Опубліковано: 23 липня 2019 В 21.07.2019 в 19:23, Slava_D сказал: Здравствуйте! А для договора 23342 можно сделать проверку оборудования и, если тест не проходит, сделать заявку на замену. Чтобы услуга получения адреса IPv6 заработала. Добрий день! Перевіряємо можливість обладнання, коли буде інформація по обладнанню, представник компанії зв'яжеться з Вами для перевірки роботи IPv6 1 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Slava_D Опубліковано: 23 липня 2019 Скарга Поділитись Опубліковано: 23 липня 2019 4 часа назад, Дарнаил сказал: Добрий день! Перевіряємо можливість обладнання, коли буде інформація по обладнанню, представник компанії зв'яжеться з Вами для перевірки роботи IPv6 Дякую Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Slava_D Опубліковано: 29 липня 2019 Скарга Поділитись Опубліковано: 29 липня 2019 Добрий вечір! Мене цікавить таке питання: скільки потрібно часу співробітникам Макснету на таку "важку" перевірку обладнання? Моє прохання про перевірку було 21-го. Зараз - 29-те. Невжеж цей "тест" такий важкий? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Дарнаил Опубліковано: 31 липня 2019 Скарга Поділитись Опубліковано: 31 липня 2019 В 29.07.2019 в 20:07, Slava_D сказал: Добрий вечір! Мене цікавить таке питання: скільки потрібно часу співробітникам Макснету на таку "важку" перевірку обладнання? Моє прохання про перевірку було 21-го. Зараз - 29-те. Невжеж цей "тест" такий важкий? Доброго дня! Перевірили інформацію, потрібно, щоб Ви перевірили підключення IPv6, обладнання має отримувати динамічну IP адресу, після перевірки напишіть, будь ласка, результат 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Slava_D Опубліковано: 31 липня 2019 Скарга Поділитись Опубліковано: 31 липня 2019 3 часа назад, Дарнаил сказал: Доброго дня! Перевірили інформацію, потрібно, щоб Ви перевірили підключення IPv6, обладнання має отримувати динамічну IP адресу, після перевірки напишіть, будь ласка, результат Добрий вечір! Спробував отримати. Налаштування - динамічна IP адреса. Спробував отримати на роутері - не вийшло. Підключив безпосередньо PC через кабель до провайдера - не вийшло. Відправив Вам листа з тим, що отримав ipconfig /all 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Дарнаил Опубліковано: 1 серпня 2019 Скарга Поділитись Опубліковано: 1 серпня 2019 21 час назад, Slava_D сказал: Добрий вечір! Спробував отримати. Налаштування - динамічна IP адреса. Спробував отримати на роутері - не вийшло. Підключив безпосередньо PC через кабель до провайдера - не вийшло. Відправив Вам листа з тим, що отримав ipconfig /all Добрий вечір! Проводимо додаткову діагностику, щойно буде завершенна, представник компанії з Вами зв'яжеться 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Slava_D Опубліковано: 1 серпня 2019 Скарга Поділитись Опубліковано: 1 серпня 2019 Добрий вечір! Техпідтримка не відповідає ввечері. Сьогодні декілька разів спілкувався з технічним спеціалістом компанії про налаштування IPv6. Ні через роутер, ні безпосередньо через мережеву плату не запрацювало. Зараз через роутер зв'язок не працює. Спробував підключитись через старий роутер ТпЛинк - теж не працює. Лише через мережеву плату. До того ж швидкість замість 300 стала 100 мегабіт... Шановні. Поверніть швидкість Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Дарнаил Опубліковано: 1 серпня 2019 Скарга Поділитись Опубліковано: 1 серпня 2019 3 минуты назад, Slava_D сказал: Добрий вечір! Техпідтримка не відповідає ввечері. Сьогодні декілька разів спілкувався з технічним спеціалістом компанії про налаштування IPv6. Ні через роутер, ні безпосередньо через мережеву плату не запрацювало. Зараз через роутер зв'язок не працює. Спробував підключитись через старий роутер ТпЛинк - теж не працює. Лише через мережеву плату. До того ж швидкість замість 300 стала 100 мегабіт... Шановні. Поверніть швидкість Добрий вечір! Ближчим часом Вам передзвонить представник компанії 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Slava_D Опубліковано: 1 серпня 2019 Скарга Поділитись Опубліковано: 1 серпня 2019 47 минут назад, Дарнаил сказал: Ближчим часом Вам передзвонить представник компанії Зі швидкістю все владнали. Дякую. Чекаю на IPv6. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Slava_D Опубліковано: 2 серпня 2019 Скарга Поділитись Опубліковано: 2 серпня 2019 Добрий вечір! Сьогодні все зробили: комп'ютер отримує IPv6 адресу. Дякую! Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
YuriPet Опубліковано: 4 серпня 2019 Скарга Поділитись Опубліковано: 4 серпня 2019 В 05.06.2019 в 18:02, Дарнаил сказал: Добрый день! Подана заявка на проверку оборудования, Вам так же необходимо изменить настройки со статики на динамику. Вам нужно настроить на роутере получение динамического IP, но нужно делать в телефонном режиме, что бы проверить правильность соединения со стороны оборудования компании. Если желаете, представитель компании свяжется с Вами для проведения настроек. В 05.06.2019 в 18:13, YuriPet сказал: Я готов, хоть сейчас... На жаль, ніхто зі мною так і не зв'язався з цього питання.З мого боку все зроблено, але IPv6-адресу не отримую.Може, все таки знайдеться у фахівців МАКСНЕТ час, щоб "розрулити" ситуацію? (мій о/р: 9418) Он у сусіда все працює: В 02.08.2019 в 19:08, Slava_D сказал: Сьогодні все зробили: комп'ютер отримує IPv6 адресу. Дякую! Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Дарнаил Опубліковано: 4 серпня 2019 Скарга Поділитись Опубліковано: 4 серпня 2019 24 минуты назад, YuriPet сказал: На жаль, ніхто зі мною так і не зв'язався з цього питання.З мого боку все зроблено, але IPv6-адресу не отримую.Може, все таки знайдеться у фахівців МАКСНЕТ час, щоб "розрулити" ситуацію? (мій о/р: 9418) Он у сусіда все працює: Доброго дня! Підкажіть будь ласка, яка IPv6 присвоюється на обладнанні Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
YuriPet Опубліковано: 4 серпня 2019 Скарга Поділитись Опубліковано: 4 серпня 2019 І вам гарного дня! Ніяка. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Slava_D Опубліковано: 4 серпня 2019 Скарга Поділитись Опубліковано: 4 серпня 2019 1 час назад, YuriPet сказал: Ніяка. Спробуйте підключити компьютер до мережі провайдера напряму и подивіться яку адресу він отримає. Мені здається, що від вас очікують саме ці дані. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
YuriPet Опубліковано: 4 серпня 2019 Скарга Поділитись Опубліковано: 4 серпня 2019 3 часа назад, Slava_D сказал: Спробуйте підключити компьютер до мережі провайдера напряму и подивіться яку адресу він отримає. Мені здається, що від вас очікують саме ці дані. ОК, підключив напряму: Цитата Ethernet adapter Ethernet: Connection-specific DNS Suffix . : maxnet.ua Description . . . . . . . . . . . : Broadcom NetLink (TM) Gigabit Ethernet Physical Address. . . . . . . . . : 00-15-E9-42-16-28 DHCP Enabled. . . . . . . . . . . : Yes Autoconfiguration Enabled . . . . : Yes IPv6 Address. . . . . . . . . . . : fd67:ae70:36d8:b0::5f5(Preferred) Lease Obtained. . . . . . . . . . : 4 серпня 2019 р. 17:36:31 Lease Expires . . . . . . . . . . : 11 вересня 2155 р. 0:38:15 Link-local IPv6 Address . . . . . : fe80::4580:1869:90d5:44d9%16(Preferred) IPv4 Address. . . . . . . . . . . : 79.171.122.247(Preferred) Subnet Mask . . . . . . . . . . . : 255.255.255.240 Lease Obtained. . . . . . . . . . : 4 серпня 2019 р. 18:00:48 Lease Expires . . . . . . . . . . : 5 серпня 2019 р. 6:00:48 Default Gateway . . . . . . . . . : 79.171.122.241 DHCP Server . . . . . . . . . . . : 79.171.120.17 DHCPv6 IAID . . . . . . . . . . . : 153098758 DHCPv6 Client DUID. . . . . . . . : 00-01-00-01-24-D8-A5-C6-00-15-E9-42-16-28 DNS Servers . . . . . . . . . . . : 79.171.120.1 79.171.120.3 NetBIOS over Tcpip. . . . . . . . : Enabled Спілкуюся з вашим співробітником у Messenger - поки що безрезультатно... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Slava_D Опубліковано: 4 серпня 2019 Скарга Поділитись Опубліковано: 4 серпня 2019 Добрий вечір! У мене ще одне питання. Як з'ясувати такий необхідний параметр як IPv6 delegated prefix. Без цього - за роутером пристрої не зможуть отримувати вірні IPv6 адреси. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
YuriPet Опубліковано: 4 серпня 2019 Скарга Поділитись Опубліковано: 4 серпня 2019 1 час назад, YuriPet сказал: Спілкуюся з вашим співробітником у Messenger - поки що безрезультатно... Передзонив ваш співробітник - тепер роутер отримує IPv6-адресу с довжиною префіксу /64. Приєднуюсь до запитання Slava_D — як отримати користувацький делегований префікс IPv6 ? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Slava_D Опубліковано: 4 серпня 2019 Скарга Поділитись Опубліковано: 4 серпня 2019 31 минуту назад, YuriPet сказал: Приєднуюсь до запитання Співробітник, з яким спілкувались у чаті на Facebook, запропонував надіслати листа у техпідтримку по моєму запиту. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
YuriPet Опубліковано: 4 серпня 2019 Скарга Поділитись Опубліковано: 4 серпня 2019 Цитата Your answer is that something isn't working in prefix delegation, and/or your ISP has problems with prefix delegation, such as they are pinning you to the initial /64 you requested and never letting you request a larger prefix, not because they won't give it to you, but because they've put your single /64 into some database that needs to be cleared before you can request a different prefix. От таку відповідь я отримав на форумі. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
YuriPet Опубліковано: 5 серпня 2019 Скарга Поділитись Опубліковано: 5 серпня 2019 Сьогодні з 14:40 до 17:20 спілкувався у Facebook з вашим співробітником. Після порад "отключите DHCP в LAN" та "вставьте кабель внешней сети в разъем LAN" попросив, щоб мені передзвонив фахівець, на що отримав відповідь: "В связи с занятостью тех.специалиста можем рекомендовать вызов мастера для настройки оборудования". Дякую за якісну технічну підтримку! Я краще повернуся до роботи з IPv6 через тунельного брокера — там таких "проблем", слава Богу, немає. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Дарнаил Опубліковано: 5 серпня 2019 Скарга Поділитись Опубліковано: 5 серпня 2019 3 минуты назад, YuriPet сказал: Сьогодні з 14:40 до 17:20 спілкувався у Facebook з вашим співробітником. Після порад "отключите DHCP в LAN" та "вставьте кабель внешней сети в разъем LAN" попросив, щоб мені передзвонив фахівець, на що отримав відповідь: "В связи с занятостью тех.специалиста можем рекомендовать вызов мастера для настройки оборудования". Дякую за якісну технічну підтримку! Я краще повернуся до роботи з IPv6 через тунельного брокера — там таких "проблем", слава Богу, немає. Доброго дня! Справа в тому, що з боку обладння компанії IPv6 працює без зауважень, для подальшої перевірки роботи Вашого роутера потрібно, щоб майстер перевірив налаштування на місці. Якщо бажаєте прийняти майстра, будь ласка повідомте. Якщо в процесі перевірки майстром буде виявлено, що несправність з боку компанії виклик майстра буде безкоштовним, якщо несправність буде полягати в настройках роутера, то заявка буде платною 60,00 грн. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
YuriPet Опубліковано: 5 серпня 2019 Скарга Поділитись Опубліковано: 5 серпня 2019 5 минут назад, Дарнаил сказал: Доброго дня! І вам доброго дня! Щоб уникнути непорозумінь з настройками роутера, я підключав ASUS RT-AC58U із "заводською" прошивкою. Що тут може бути "не так"? Просто ваше обладнання не надсилає IPv6-PD, а чому — для цього "виклик майстра", думаю, не потрібен. Достатньо внести відповідні налаштування у вашому обладнанні, яке має без проблем працювати з сертифікованим обладнанням користувачів. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Рекомендовані повідомлення