EvgeniyTeemo

Технический специалист
  • Публікації

    24
  • Зареєстрований

  • Відвідування

  • Днів у лідерах

    5

Востаннє EvgeniyTeemo виграв 28 серпня

Публікації EvgeniyTeemo були найпопулярнішими!

Про EvgeniyTeemo

Відвідувачі профілю

Блок останніх відвідувачів вимкнений та не відображається іншим користувачам.

Досягнення EvgeniyTeemo

Прохожий

Прохожий (1/5)

8

Репутація

  1. Здравствуйте. В нашей сети DHCPv6 выдаёт как префикс /64, так и адрес. В остальном как распределять этот префикс между устройствами уже зависит от Вас. В интернет выходит любой ип адрес из пула, полученного по DHCPv6 + PD с тем же ip что и висит на сетевой карте (пожалуйста посмотрите прикрепленный скриншот, вывод /ipconfig с компьютера включенного от роутера ниже). Поэтому не совсем понимаю, о каком NAT идёт речь, трассировка ниже.. Для Mikrotik настраивал следующим образом: 1. Для DHCPv6 клиента на WAN порту запрашиваю /64 префикс, адрес, маршрут, днс. 2. Вешаю на LAN интерфейс адрес из полученного пула, включаю на нём RA Компьютеры за роутером получают ipv6 Адаптер Ethernet Ethernet 2: DNS-суффикс подключения . . . . . : IPv6-адрес. . . . . . . . . . . . : 2a00:1210:a:e0dc:3138:6e2a:7620:fd37 Временный IPv6-адрес. . . . . . . : 2a00:1210:a:e0dc:c4ec:2faa:ef72:698f Локальный IPv6-адрес канала . . . : fe80::3138:6e2a:7620:fd37%2 Проверям интернет с компьютера: Трассировка маршрута к google.com [2a00:1450:401b:80e::200e] с максимальным числом прыжков 30: 1 <1 мс <1 мс <1 мс 2a00:1210:a:e0dc:: 2 <1 мс <1 мс <1 мс 2a00:1210:0:fe::1 3 8 ms 8 ms 8 ms 2001:4860:1:1::1a7e 4 8 ms 8 ms 8 ms 2a00:1450:8000:134::1:1 5 9 ms 8 ms 8 ms 2001:4860:0:1::1304 6 8 ms 8 ms 8 ms 2001:4860:0:121c::b 7 22 ms 22 ms 22 ms 2001:4860::9:4000:d78c 8 22 ms 22 ms 22 ms 2001:4860::9:4001:e599 9 * 23 ms * 2001:4860::1c:4001:e59c 10 21 ms 21 ms 21 ms 2001:4860:0:1::1321 11 22 ms 22 ms 22 ms waw07s06-in-x0e.1e100.net [2a00:1450:401b:80e::200e] 1й хоп это мой роутер, 2второй это провайдер, дальше идет уже AS гугл
  2. Наші монтажники використовують наразі кабель UTP 5e повністю мідний, без алюмінію. Якщо між нашим комутатором та Вашою квартирою кабель 8 жильний, а 4 жильна лише невелика ділянка, яку монтажник зможе фізично визначити та замінити - то повної перетяжки не знадобиться. Будь ласка, напишіть нам в приватний онлайн-чат на сайті maxnet.ua, або зателефонуйте на безкоштовну лінію підтримки 0800310800, оператор в режимі реального часу подивиться які показники метражу відображаються на порту по Вашому підключенню, в залежності від показників можливо знадобиться виїзд техніка на для перевірки безпосередьо на місці.
  3. Добрий вечір. Така послідовність ivr-меню створена навмисно, щоб клієнт міг доздвонитися до лінії по підключенню абонентів, якщо наприклад він бажає підключити послугу за іншою адресою (є домівки, наприклад, на північній салтівці, де зв'язок відсутній з березня). Але Ваше зауваження стосовно зменшення кроків ivr для автоінформування абонентів доцільне, ми візьмемо його на увагу. Дякуємо, за звернення.
  4. Добрий вечір. Мак-адреса відображується в особистому кабінеті. Вкладка "Послуги" - "Інтернет", строка під ip адресою. https://my.maxnet.ua/my-services/
  5. Добрий день. Рекомендую Вам написати нам в онлайн-чат на сайті, або на пошту support@maxnet.ua, вказавши Ваш номер особового рахунку, щоб працівники подивились, чи є фізичні преривання або помилки передачі даних на нашому обладнанні. Якщо за показниками буде все гаразд - спробувати деякий час без роутера, або якщо такої можливості нема - поставити на трасировку на цілий день будь-який зовнішній публічний ip, наприклад (dns cloudflare ip 1.1.1.1), за результатом ви зможете подивитись на якій ділянці мережі втрачаються пакети
  6. Добрий вечір. Заяву потрібно відправити на abonotdel@maxnet.ua, до заяви прикріпити фото або скан першої сторінки паспорта власника договору. Зразок заяви додаю. Заява припинення надання послуг.odt
  7. Якщо ви підключали sip телефонію раніше, то лог дзвінків та списань буде відображуватися в розділі VoIP Телефонія
  8. Добрий день. На початку активних бойових дій було дуже багато звернень на лінію з різних питань. Будь ласка, перетелефонуйте на гарячу лінію 0800 310 800, або напишіть нам у особисті повідомлення на сайті або в телеграм-чаті @Maxnet_support_bot. Якщо послуга не працювала через аварію у мережі або з інших причин з боку компанії - за Вашою заявою ми виконаємо перерахунок на цей період.
  9. Якщо ви не користуєтесь послугами - ви можете призупинити нарахування абонплати, подавши заяву через особистий кабінет, або зв'язавшись з нами іншим зручним для Вас способом. У разі відсутності можливості повідомити про призупинку користування - з від'ємним балансом послуга Інтернет не надається (окрім випадків відстрочки), та оплачувати не надані послуги не знадобиться. Після повернення у місто, будь ласка, сплатіть поточний місяць користування та зверніться до оператора - ми виконаємо перерахунок.
  10. Добрий день. В налаштуваннях WAN нового роутера потрібно буде вказати мак-адресу старого роутера. Якщо можливості змінити мак нема - ви можете перед заміною роутера звільнити ip-адресу (Зазвичай опція називається ip release або DHCP release) та після підключення нового роутера написати нам у приватне повідомлення на сайті або в телеграм @Maxnet_support_bot Ваш особовий рахунок та мак-адресу нового роутера - ми змінимо її у нашій базі.
  11. Пожалуйста, по возможности, напишите на почту support@maxnet.ua либо в телеграм канал @Maxnet_support_bot Ваш контактный телефон. Возможно технику потребуется с Вами связаться для доступа в подъезд или тех.этажу.
  12. Спасибо Вам за информацию. Технику передали, по возможности сегодня зайдет по адресу для диагностики. По результату отпишу здесь повторно.
  13. Нам відомо про відсутність послуг у районах Північної Салтівки, Кричевського, частини 524 м-н. Нажаль в поточний момент ми не можемо провести повну діагностику у цих районах з міркувань безпеки. В м-нах 624, 625, 626 маємо інформацію про знеструмлення вузлового обладнання. Там зв'язок буде відновлено після відновлення електроживлення.
  14. Шановні абоненти! Наші оператори моніторингу мережі та інженери намагаються працювати в режимі реагування на масові аварії. В наслідок авіаударів окупантами по центру Харкова 2 березня підземна частина нашої магістралі зазнала критичних пошкоджень. 5го березня вдалося відновити зв'язок у більшості центральних районів та приватному секторі. Електромережі нашого рідного міста продовжуть страждати від обстрілів. Інженери районних елетромереж докладають усі зусилля для відновлення електропостачання у тому числі в районах, де знаходиться наше активне вузлове обладнання. Наші оператори технічної підтримки намагаються відповісти на якомога більше звернень. Приорітенті канали зв'язку наразі це онлайн-чат на сайті або в месенджерах. (в телеграмі це, наприклад @Maxnet_support_bot) або пошта support@maxnet.ua Усунена проблема з входом до особистого кабінету. Будь ласка, слідкуйте за новинами на сайті та в нашому телеграм каналі t.me/maxnetua Якщо у наслідок обстрілів пошкоджують електромережу (найчастіше так і є) працює поки тримає UPS на вузлах.
  15. К сожалению, такая возможность отсутствует. iptv приложения на самсунге работают по плейлисту. Сейчас осталась возможность просматривать только на android/ios устройствах(в т.ч. и android телевизоры и android приставки) и на приставках использующих stb-портал (например, MAG-250)