polocki

Пользователи
  • Публикации

    5
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

0 Обычный

О polocki

  • Звание
    Новичок
  1. Вітання, як розуміти зауваження про масовість несправності?
  2. У технічній підтримці Partmone повідомили, що ними спільно з МАКСНЕТом було прийняте рішення перейти на інший протокол роботи. Це призведе до того, що всі недоліки будуть усунені (після оплати клієнт бачитиме інформацію про сплату, а не помилку на екрані). Обіцяють, що приблизний термін проведення робіт - до кінця поточного місяця.
  3. Технічна підтримка Partmone зауважує, що кошти перераховуються в строк до 15 хв, але не в строк однієї доби. Також вони зауважують, що намагатимуться відтестувати цю проблему й зі свого боку, а також що до них не було до вчора звернень щодо негараздів задовгого надходження коштів. Судячи по наявності та наповненості цієї гілки, то проблема непоодинока й вимагає вирішення взаємодії інтерфейсів Кабінету з боку МАКСНЕТу й платіжної системи Partmone протягом саме місяця з моменту оновлення інтерфейсу Partmone.
  4. Схоже, що природа помилки це взаємодія оновленого (в порівнянні з минулим місяцем) інтерфейсу Portmone.com і інтерфейсу кабінету. Чи можна розуміти, що з боку МАКСНЕТу буде усунута ця помилка?
  5. Проблема з зарахування платежу через Portmone.com. Оператор щойно телефоном попросив лишити заявку з доданою квитанцією на abonotdel@maxnet.ua і зауважив, що заявка буде оброблена як тільки буде отримана. Заявку на abonotdel@maxnet.ua відправлено, відповіді на неї чи зарахування платежу не стається вже 30+ хв. Схоже, що оператор не мав казати слова про обробку заявки "як тільки".